Na www.youtube.com przeczytasz odpowiedź na pytanie jak zatrudnić agencję SEO.

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że współcześnie obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego zatrudnić dobrą agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w sugestie ekspertów.

Jak znaleźć solidną firmę SEO? Google przyszykowało o tym instruktaż

Nie da się ukryć, że cały sektor SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieprzerwanie rozkwita praktycznie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo istnienia innych opcji, jak między innymi Bing, Rambler czy Yandex, nadal najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się pozyskać widoczność w sieci, powinien powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje mocna konkurencja, zazwyczaj jest to nierealne bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i nakręciło krótki kurs, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Cechy rzetelnej agencji SEO zdaniem Google

Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie objaśnia, jak zidentyfikować solidną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony,
  • zdolność szacowania czasu i budżetu niezbędnego do zakończenia zakładanych działań,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych działań, m.in. poprzez cykliczne raporty oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie tylko zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na określone frazy.

Przedstawicielka Google akcentuje również, że dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, nieraz dającą odczuwalne efekty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.