Spacery wirtualne, które pojawiły się razem z udostępnieniem usługi Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, co powoduje, iż znajdują zastosowanie w biznesie. Dają możliwość w prosty sposób pokazania siedziby przedsiębiorstwa bądź nieruchomości ważnej dla naszego biznesu. Jest to atrakcyjny element, który powinno się zamieścić w wizytówce Google Moja Firma. Wiele osób nie do końca jednakże wie, w jaki sposób działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak go tworzy oraz co zyskamy publikując go w wizytówce firmy.

Czym jest wirtualny spacer w Google Moja Firma?

Wirtualny spacer w Google Moja Firma to połączone ze sobą zdjęcia układające się w realistyczny model danego wnętrza. Możemy w nim rozglądać się po otoczeniu i przechodzić do sąsiednich lokalizacji budynku, w którym się znajdujemy. Wirtualny spacer to zatem możliwość odwiedzenia poszczególnych pomieszczeń budynku i swobodnego przemieszczania w jego granicach. Wirtualne spacery dodaje się np. obok zdjęć w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki jest udostępniany użytkownikom przeglądającym Google Maps w poszukiwaniu usług w danej okolicy. Spacer 3D w wizytówce firmy ma formę zdjęcia, a po kliknięciu na ten element kierujemy się do dedykowanej witryny, gdzie możemy już swobodnie poruszać się po danym budynku. Spacer jest wgrywany na serwery Google, więc nie musimy martwić się o jego obsługę techniczną czy związane z tym opłaty. Możemy go jednak publikować dla klientów na naszej stronie internetowej.

Dlaczego warto aktywować wirtualny spacer 3D??

Wirtualny spacer w Google Moja Firma warto udostępnić w wizytówce z kilku powodów. Główny z nich to budowanie profesjonalnego wizerunku firmy i pokazanie się klientom od najlepszej strony. To spowoduje, że dużo chętniej wybiorą nas z ofert konkurencyjnych marek, a także obdarzą nas większym zaufaniem. Jeśli w wizytówce Google i na naszej stronie internetowej umieścimy wirtualny spacer i zdjęcia wysokiej jakości, wyszukiwarka Google sama oceni nas lepiej i będzie wyróżniać nas bardziej od konkurencji nie posiadającej spacery 360 stopni. Aktywowanie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest również bardzo proste technicznie. Na rynku istnieje wielu profesjonalnych fotografów, którzy w przystępnej cenie i – co równie ważne – bardzo szybko przygotują taki spacer i wgrają go do naszej wizytówki.

Wirtualny spacer w Google Moja Firma sprawdzi się w wielu branżach. Bezspornie będzie to branża turystyczno-hotelarska, w której możemy go użyć, żeby pochwalić się najlepszymi apartamentami do wynajęcia. Można także pokazać tą metodą swoje biuro czy miejsce, gdzie pracujemy, np. salon piękności bądź siłownię. Wirtualny spacer okaże się pomocny też wtedy, kiedy zamierzamy zatrudnić nowych pracowników, aby zachęcić ich do zgłoszenia się na rekrutację do naszej firmy.

Siedziba:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]