Zapłaciłeś krocie za firmową stronę www, a ta nie przyciąga nowych klientów? Jest doskonale zaprogramowana i posiada nowoczesne rozwiązania, ale klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon stoi w miejscu pomimo Twoich starań? Prawdopodobnie przyczyna tkwi w małej zauważalności w internecie. Klienci zwykle używają wyszukiwarek – dobry biznesmen powinien więc zadbać o to, żeby stronę jego firmy użytkownicy znaleźli bez dużych problemów. Jak to zrobić? Warto zacząć od samej strony, modyfikując ją zgodnie z wytycznymi Google.
Co to jest optymalizacja stron?
Optymalizacja strony to różne modyfikacje polegające na dostosowaniu strony do wymogów Google. Są to zarówno modyfikacje HTML serwisu, jak i zapełnienie jej odpowiednią treścią. Jest to bardzo istotne z uwagi na fakt, iż boty Google oceniają witryny według odgórnie ustalonych wytycznych – ważne jest między innymi semantyczne użycie tagów w kodzie i użycie fraz kluczowych.
Optymalizacja stron – komu powierzyć?
Optymalizacja stron to działanie wymagające dużej wiedzy o wciąż zmieniających się wytycznych internetowego giganta – z tego powodu również nie najlepszym rozwiązaniem okaże się samodzielne modyfikowanie kodu korzystając z ogólnodostępnych poradników. Znacznie lepiej zrobimy powierzając to dobrej firmie SEO i rozpatrując to jako inwestycję – przychody notowane przez nasze przedsiębiorstwo mogą podnieść się już po kilku tygodniach od przeprowadzenia optymalizacji.
Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]